Deprem bölgesine 22 ton et gönderildi

ASAYİŞ (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 24.02.2023 - 13:30, Güncelleme: 24.02.2023 - 13:27 1619+ kez okundu.
 

Deprem bölgesine 22 ton et gönderildi

Deprem bölgesine 22 ton et gönderildi
Afyonkarahisar Valiliği’nden yapılan açıklamada deprem bölgesindeki Kızılay aşevlerinin yapacakları yemeklerde kullanılması için 22 ton kırmızı et bağışlandığı belirtildi.Açıklamada, et bağışının Afyonkarahisar Ticaret Borsası üyeleri tarafından yapıldığı kaydedildi. Açıklamada, “Duyarlı üyeler Deprem bölgesindeki vatandaşlarımıza Kızılay aşevlerinde dağıtılmak üzere 22 ton et bağışlamıştır. Hayırsever iş insanlarımıza teşekkür ederiz” ifadelerine yer verildi.Öte yandan, bağışlanan etler yüklendiği tırlar ile afet bölgesindeki kentlere gönderildi.
Deprem bölgesine 22 ton et gönderildi
Afyonkarahisar Valiliği’nden yapılan açıklamada deprem bölgesindeki Kızılay aşevlerinin yapacakları yemeklerde kullanılması için 22 ton kırmızı et bağışlandığı belirtildi.
Açıklamada, et bağışının Afyonkarahisar Ticaret Borsası üyeleri tarafından yapıldığı kaydedildi. Açıklamada, “Duyarlı üyeler Deprem bölgesindeki vatandaşlarımıza Kızılay aşevlerinde dağıtılmak üzere 22 ton et bağışlamıştır. Hayırsever iş insanlarımıza teşekkür ederiz” ifadelerine yer verildi.
Öte yandan, bağışlanan etler yüklendiği tırlar ile afet bölgesindeki kentlere gönderildi.
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vadicaycuma.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.